Veelgestelde vragen
Welke betaalmogelijkheden biedt jullie webshop?
Bestel je meubilair? Dan maken wij een offerte voor je. In onze offerte geven we je een duidelijk overzicht van de meubels en bijbehorende prijzen incl. en excl. btw en eventuele transportkosten. Ga je akkoord, dan ontvang je van ons een orderbevestiging en factuur. Bij producten tot 5000 euro, betaal je 100% na de levering. Bestel je een product uit voorraad, zoals een kussen of lamp? Dan reken je direct online af via Ideal.
Hoe lang is een offerte geldig?
Een offerte is 1 maand geldig. Duurt je besluit langer? Overleg het met ons.
Wat is de levertijd van mijn bestelling?
In de meeste gevallen wordt jouw bestelling speciaal voor jou gemaakt in onze meubelmakerij. Daarom duurt het, vanaf het moment waarop je de orderbevestiging hebt gekregen, gemiddeld 8 tot 16 weken voordat
we kunnen leveren. Gaat het om een kussen of lamp? Dan heb je de bestelling vaak sneller in huis!
Hoe zit het met bezorg- en transportkosten?
Bezorg-, montage- en transportkosten hangen samen met je bestelling. Gaat het om 3 krukjes of 10 kasten? Daarom maken wij altijd een offerte voor je, met een overzicht van alle kosten. Zo weet je precies waar je aan toe bent. Voor verzending van pakketjes rekenen wij met de tarieven van PostNL.
ik heb een vraag over mijn bestelling. Hoe kan ik contact opnemen?
Heb je een vraag? Neem contact met ons op! Dat kan telefonisch, via 085-0404176, en per mail:magikvanjou@debelevingbv.nl (bestellingen) hulpnodig@debelevingbv.nl (service)
Kan ik mijn bestelling nog wijzigingen?
Meestal is dat geen probleem. Als hier kosten aan verbonden zijn, berekenen we dat als meer- of minderwerk. Wij berekenen dit zo efficiënt mogelijk en stemmen dit vooraf met je af.
Kan ik mijn artikelen retourneren?
In veel gevallen zijn deze speciaal voor jou gemaakt of ingekocht. Meubels kun je daarom helaas niet retourneren. Ook accessoires die speciaal voor jou gemaakt zijn, kun je niet retourneren. Overleg met ons, dan zoeken we samen een oplossing. Standaard accessoires kun je binnen 14 werkdagen retourneren, waarbij jij zorgt voor de verzending of het vervoer en de kosten daarvan.
Hoe zit het met garantie?
Ontdek je een productiefout binnen 3 maanden na levering, dan herstellen we deze kosteloos. Garantie op accessoires, gaat op jou over. Op accessoires die wij via dealerschap inkopen geldt geen garantie.
Ik wil graag een meubel op maat laten maken. Kunnen jullie meedenken?
Wij vinden maatwerk het mooist. Daarmee maken wij het verschil. Het wordt vaak net even anders, handiger, leuker en vooral sfeervoller. Heb je een speciale afmeting waar we rekening mee moeten houden, of heb je een mooi idee dat je uitgewerkt wilt hebben? Dan helpen wij je graag verder.