
Basisschool de schakel en BSO Staatsliedjes
Vriendelijke sfeer in gedeelde hal basisschool De Schakel en BSO Staatsliedjes. “Het moest de kinderen aanspreken” (Marloes, directeur)

“De kinderen werken nu graag op de gang. Vooral de huisjes en de loungeplek zijn favoriet.” Kelly, Annie MG Schmidtschool

Miranda, basisschool De Hazesprong: “Er ontstond eenheid, zonder dat het statisch is. Het interieur past heel goed bij ons én bij deze plek.”

Wat betekent de visie en hoe vertaal je dat naar interieur? Bij MKC De Schatkaart werkten we aan een totaalplaatje met een hoge wauw-factor!

Van lastige gang naar fijne onderwijsruimte. Een mooi stukje maatwerk voor de Aloysiusschool in dezelfde sfeer en stijl als het leerplein en de bieb!

Een interieur dat past bij het gebouw én de manier van onderwijs geven. “Hier komt alles samen.” (Dianne, Wilhelminaschool)

Lianne, De Tweemaster: “We zijn blij met het resultaat, het interieur is onderscheidend én ondersteunend aan ons onderwijsconcept!”

Een interieur waarin eenheid, sfeer en het afstemmen op de kinderen centraal staan. “Het is een visitekaartje, de school is uitnodigend!”

“De sfeer is rustig en huiselijk. We hebben stralende kinderen, ouders en leerkrachten. Zo moet Daltononderwijs er anno 2023 uitzien.” (Wouter, De Liaan)

“Bijzonder om te zien hoe de ruimte alle functies kreeg die we voor ogen hadden.” (Merijn, KC de Cirkel)

“Het is geworden zoals we dat in ons hoofd hadden, zonder dat we dat zelf hadden kunnen bedenken.” (Juliette, De Bonte Boomhut)

“Het resultaat en het proces, het is echt een Beleving. We konden alleen maar zeggen: oooh wat chique!” (Marit, directeur)

Verbouwen, schilderen en schuiven met nieuwe en bestaande meubels. Florielle: “We kunnen nu vol trots de school laten zien.”

Grote ruimte voor leerplein, bieb en bso, met afgebakende functieplekken en extra lokaal. Laat je inspireren door de inrichting van KC Helmgras!

“We wilden het leerplein met een klein budget gezellig en uitnodigend maken. Met weinig middelen kun je veel verandering brengen.” (Annemieke, De Meander)

“De kinderen vinden het geweldig. De afbeeldingen zijn prachtig en zo’n tafelframe is veel leuker dan een gewone tafel. (Astrid, Aloysiusschool)