WORLD VISION
MAATSCHAPPELIJKE ORGANISATIE
World Vision bedacht een uniek concept: Chosen. Voor het eerst in de geschiedenis mogen kinderen zelf hun sponsor kiezen. Chosen wordt tijdens een aantal concerten gepromoot. Mensen worden uitgenodigd een foto te laten maken, die ter plekke aan een waslijn worden gehangen.
En daar komen wij in beeld. Figuurlijk dan. Wij mochten de “waslijn” maken. Het werd een modulaire constructie van 2 verrijdbare kastjes, palen en waslijnen. Gaaf! "Wij zijn heel blij met het resultaat! Aan zo'n toffe waslijn wil iedereen z'n foto toch zien hangen?", aldus World Vision.
Ben jij ook op zoek naar originele ideeën voor een beursstand? Bij deze weet je ons te vinden!
Over World Vision
World Vision beschermt al bijna 70 jaar kwetsbare kinderen en mensen in nood. Dat doen ze onder meer met kindsponsoring. Meer weten over Chosen? Het filmpje op de website van de organisate is echt de moeite van het kijken waard: https://www.worldvision.nl/nl/chosen
“AAN ZO'N TOFFE WASLIJN WIL IEDEREEN Z'N FOTO TOCH ZIEN HANGEN?”